CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 30, 2011

seLaMat...

Assalamualaikum, rakan2 sebloggeerr..hee
akhirnya, aku selamat sampai ke IPG setelah terpaksa mengharungi perjalanan yang mengambil masa 
kira-kira _____ jam perjalanan (cuba teka berapa jam)..
haaa, sebenarnya tak sampai satu jam pun, adalah dalam
15 minit jerr pun.. heee

seMinggu aku dok kaT umah je menghaBiskan Cuti Deevapali thn nie..
(bosan sebenarnya.. tapi ape boleh buat)


selama seminggu nie nak tau tak apa yang aku buat kat rumah....
jenggg2,, kasi surprise ckit..
haaa,, sebenarnya takde apa2 pun.. tp antaranya ialah:

1. masak

2. belaja (tapi entah lah masuk ke tak dlm otak nie)
sebab exam pun dah nak dekat..
'bak kata ketua kelas kami sem  3 nie > "exam is around d corner".. heee


3. sapu rumah, lipat baju.. heeee

tuelah,, antara rutin2 aku kat rumah... plus
aku menghabiskan membaca novel 'Aku Bukan Billy Milligan"

sekian.. tuk kali nie..
sehingga kita berjumpa di lain lembaran..
(mcmlah aku tulis semua nie dgn kertas kan.. haaa)
adiosss.. :)

0 comments:

Post a Comment